معرفی وبلاگ
 
رمان های میس برزیلی
دنیای رمان نویسی من
 
 
دو شنبه 23 تير 1398برچسب:رمان,داستان, :: 2:55 ::  نويسنده : miss brazili=pary

سلام دوستان عزیز

من میس برزیلی هستم مدیر این وب و نویسنده رمان هایی که اینجا میبینین. رمان های من یه ریزه طولانیه پس حوصله تون باید در حد تیم ملی برزیل باشه. وب من مثل تمام وب های دیگه قانون داره و بی در و پیکر نیست.برای اینکه خدایی نکرده کدورت و ناراحتی پیش نیاد خواهش میکنم رعایت کنین

قوانین:

1.پسرایی که طرفدار تیم آلمانیای زردمبو هستن لطفا تشریف نیارن هلندیا هم همچنین

2.توهین و دعوا و کپی ممنوع (کپی=ه×ک)

3.تبادل لینک فقط با دخترا

4.من شماره و ایمیل و عکسمو به هیچ دلیلی به هیچ کسی نمیدم

5.نظرات هر پست باید 15 تا بشه تا قسمت بعدی داستانو بزارم

6.رمانی که کلا عاشقانه باشه نمی نویسم اما اکثر رمان ها یه کمی چاشنی عشق دارن

7.رمان های من برگرفته از تمام کتابها و فیلمهاییه که تا حالا دیدم.حتی اسمها هم شبیهه.اما روال داستان با مخ شخص بنده پیش میره

8.اگه داستانهام ایرادی دارن خوشحال میشم بهم بگین اما توهین نکنین

خب دیگه.همین.سخت نبود نه؟

حالا دیگه نوبت عنوان رمان هاست

رمان اول:

ماتریکس:دنیای حقیقی

رمان دوم:

ماتریکس:عشق یا زایون؟

رمان سوم:

ماتریکس:آغاز یک پایان

بقیه رمانها هنوز معلوم نیس

 





درباره وبلاگ


به دنیای رمان نویسی میس برزیلی خوش اومدین
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 3901
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 256
تعداد آنلاین : 1

دریافت كد هدایت ب بالا